شرح وظایف دفتر مدیریت و ارتباطات
1) انجام امور اداری و دفتری مدیریت مجتمع در رابطه با ارتباطات حوزوی، داخلی و بينالمللی؛
2) دريافت مکاتبات و صدور ابلاغ کليه مکاتبات، دستورات و نظرات مدیر مجتمع به معاونتها و سازمانهای خارج از مجتمع؛
3) انجام هماهنگی در ملاقاتهای عمومی و روزانه با مدیر مجتمع؛
4) پیگیری و هماهنگی کلیه امور جاری دفتر؛
5) برنامهريزی امور حوزه مدیریت مجتمع؛
6) نظارت بر امور واحدها و معاونتهای مربوطه؛
7) هماهنگی و برگزاری جلسات شوراها و کمیسیون های مرتبط با مدیریت؛
8) گزارش عملکرد ماهیانه دفتر به مدیر؛
9) انجام ساير امور محوله از سوی مدیریت مجتمع.